一切都是捕风

幽默戏仿 推文Truth or Dare?

ff    Truth or Dare? 真心话还是大冒险?

by 作者

 八万+


黑魔王,卢修斯和德拉科 · 马尔福,西弗勒斯 · 斯内普,罗恩,赫敏,金妮,哈利 · 波特被困在一起,无法使用他们的魔法,开始玩真心话大冒险。 
 


不是主slash,但包含。除了伏哈(尽管他们来了个法式热吻但是友情向)之外还有其他配对。


这篇真的超有趣的笑死我了......适合排遣压力以及疗愈(被其他文虐了之后)但要小心这篇文的恶搞和无下限……


片段:

Thought not. I suppose it's better than thinking about sex every three seconds like Hermione says men do.'

”“我想也是。 我想这总比赫敏说的每三秒钟就想一次性要好

'Who said I don't think about that?' Voldemort said seriously and then smirked. Harry scrunched up his face in utter disgust.

谁说我不考虑这个了 伏地魔严肃地说,然后傻笑起来。 哈里极其厌恶地皱起了脸。

"BAD MENTAL IMAGE!" He screamed in English and everyone gasped at him.

“糟糕的精神形象! ”他用英语尖叫着,每个人都对他目瞪口呆。

"What were you two talking about?" Hermione asked suspiciously.

“你们两个在谈什么? ”赫敏怀疑地问。

"Sex." Voldemort said apathetically, and everyone, including Severus expressed disgust on their face.

“性。” 伏地魔无动于衷地说,包括西弗勒斯在内的所有人都对他们的脸表示厌恶。

"I hate you," A bright red Harry mumbled under his breath. "I hate you so, so much."

“我恨你,”一个红通通的哈利低声咕哝着。 “我非常非常恨你。”

"I love you too." Voldemort said sarcastically.

“我也爱你。”伏地魔讽刺地说。


PS:看这篇文不要喝水。




评论(1)
热度(33)
© 愚人 | Powered by LOFTER